За този блог
Гласове: 12749
Постинг
10.11.2009 10:30 -
До екипа на Blog.bg и всички, които ги интересува
Автор: vanya70
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7993 Коментари: 51 Гласове:
Последна промяна: 10.11.2009 10:32
Прочетен: 7993 Коментари: 51 Гласове:
16
Последна промяна: 10.11.2009 10:32
Уважаеми администратори и модератори от екипа на Blog.bg,
Още на 6.11 Ви беше препратен на ЛС с уважение този линк:
06.11 10:29 - Плагиатството, комуникацията между администратори и потребители на Blog.bg... или "Всяко чудо за три дни" ?!...
Цитирам Послеписа към този постинг:
"ПП. Позволявам си да помоля всеки, който се интересува от позицията на екипа на blog.bg по засегнатите в този постинг проблеми, да гласува за постинга – положително. Нека използваме тази функция на блога като начин да покажем на екипа, че ни интересува."
Към момента: Прочетен: 174 Коментари: 18 Гласове: 52
За съжаление до момента за предложените варианти за диалог между екипа и потребителите на този сайт реакция от екипа продължава да е... мълчание. Само Ви напомням, че повече от 52 ЧОВЕКА очакват търпеливо Вашата немълчалива реакция.
Още на 6.11 Ви беше препратен на ЛС с уважение този линк:
06.11 10:29 - Плагиатството, комуникацията между администратори и потребители на Blog.bg... или "Всяко чудо за три дни" ?!...
Цитирам Послеписа към този постинг:
"ПП. Позволявам си да помоля всеки, който се интересува от позицията на екипа на blog.bg по засегнатите в този постинг проблеми, да гласува за постинга – положително. Нека използваме тази функция на блога като начин да покажем на екипа, че ни интересува."
Към момента: Прочетен: 174 Коментари: 18 Гласове: 52
За съжаление до момента за предложените варианти за диалог между екипа и потребителите на този сайт реакция от екипа продължава да е... мълчание. Само Ви напомням, че повече от 52 ЧОВЕКА очакват търпеливо Вашата немълчалива реакция.
Още едно напомняне до Вас
ПП. В случай, че мълчанието на екипа на blog.bg продължи, предлагам на всички, които търсят яснота по въпроса за плагиатството в сайта и начин за нормален диалог с администраторите на сайта, от понеделник (16.11) да не публикуват в своите блогове нищо друго освен този клип:
Ако някой се затруднява да вмъква клипа, може само да го копира от този постинг и да го пейства в своя блог в "нов постинг".
Следващ постинг
Предишен постинг
Има ли клипчето и в ютубето? Относно плагиатството... моята позиция е повече и от ясна! А в очите ми поддръжниците на плагиатството са си ниво плагиатство! Защо иначе да го поддържат?
цитирайЗа съжаление клипът не го намирам в YouTube. Песента е на Васко Кръпката - "Лулата на мира".
Може да изберем друг клип, който да е по-лесно достъпен. Струва ми се, че ако всички пускаме само един и същ клип в блоговете си за известно време, може би мълчанието на екипа ще се замени с явна позиция...? Поне можем да опитаме, ако не ни е все едно :)
цитирайМоже да изберем друг клип, който да е по-лесно достъпен. Струва ми се, че ако всички пускаме само един и същ клип в блоговете си за известно време, може би мълчанието на екипа ще се замени с явна позиция...? Поне можем да опитаме, ако не ни е все едно :)
3.
анонимен -
Ваня70,
10.11.2009 10:52
10.11.2009 10:52
моля кажете ми какво мислите за тези постинги :
http://vanya70.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/10/30/hubava-ruska-pesen.425822
http://vanya70.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/10/28/pomislete-za-moment-vie-v-koi-spisyk-ste-ot-neta.423937
http://vanya70.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/10/16/tiineidjyrska-pesen.416944
http://vanya70.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/10/04/lara-fabian-quot-ne-si-ot-tuk-quot.409491
(забележете, че това постинги само страница 1 на вашия блог),
та какво мислите за тези постинги. Изплагиатствани ли са или не? Смятате ли, че като напишете "копи-пейст от нета", това не прави плагиат?
цитирайhttp://vanya70.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/10/30/hubava-ruska-pesen.425822
http://vanya70.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/10/28/pomislete-za-moment-vie-v-koi-spisyk-ste-ot-neta.423937
http://vanya70.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/10/16/tiineidjyrska-pesen.416944
http://vanya70.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/10/04/lara-fabian-quot-ne-si-ot-tuk-quot.409491
(забележете, че това постинги само страница 1 на вашия блог),
та какво мислите за тези постинги. Изплагиатствани ли са или не? Смятате ли, че като напишете "копи-пейст от нета", това не прави плагиат?
Моето мнение по въпроса "Що е плагиатство според мен и има ли то почва в blog.bg?" ще бъде дописано допълнително в този коментар, поради липса на време в момента. НО по-скоро е интересно мнението на екипа на blog.bg по този въпрос ;)
ПП. Всъщност ти много добре знаеш какво е плагиатство от... личен опит, нали?! ;)
цитирайПП. Всъщност ти много добре знаеш какво е плагиатство от... личен опит, нали?! ;)
5.
анонимен -
Добре де Ваня,
10.11.2009 11:17
10.11.2009 11:17
не мога да разбера, вие всъщност още нямате мнение какво точно е плагиатството, но същевременно се оплаквате?
Лично според мен, вие, както и повечето ревящи срещу плагиатството сте най-големите крадци.
Неоспоримо доказателство за това е, че полвината от постингите ви само на първата страници са откраднати от интернет.
цитирайЛично според мен, вие, както и повечето ревящи срещу плагиатството сте най-големите крадци.
Неоспоримо доказателство за това е, че полвината от постингите ви само на първата страници са откраднати от интернет.
В Условията ни за ползване на Blog.bg ясно се казва, че Blog.bg не носи отоворност за това, какво публикуват потребителите. Също и че ние ще съдействаме ако има вече доказано нарушение на авторски права.
Моля всеки, който има оплакване или въпроси да се обръща лично към нас чрез ЛС на http://blogbg.blog.bg/ или на имейл blog@investor.bg .
Екип на Blog.bg
цитирайМоля всеки, който има оплакване или въпроси да се обръща лично към нас чрез ЛС на http://blogbg.blog.bg/ или на имейл blog@investor.bg .
Екип на Blog.bg
Мда-а-а, типично изматяне като фурнаджийски лопати.
Не носели отговорност?
А конституцията на страната, а законите към нея?
Екипът пак се прави на ни лук ял - ни лук мирисал.
Само дето тоя път се размириса и на все повече им пречи зловонието което се разнася от анонимният модераторски съвет.
В много сайтове съм писал, но... толкова страхлив модераторски екип, без грам чест и достойнство не съм срешал никъде!
цитирайНе носели отговорност?
А конституцията на страната, а законите към нея?
Екипът пак се прави на ни лук ял - ни лук мирисал.
Само дето тоя път се размириса и на все повече им пречи зловонието което се разнася от анонимният модераторски съвет.
В много сайтове съм писал, но... толкова страхлив модераторски екип, без грам чест и достойнство не съм срешал никъде!
При нарушение на законите на конституцията, както и други закони, като този за авторското право се сигнализира на съответните органи. Ние можем само да им съдействаме, но не и да изземваме техните функции.
Екип на Blog.bg
цитирайЕкип на Blog.bg
И съдействието ви се изразява изцяло в поощрение на нарушаващите закона за Авторските и сродните му права?
Странна форма на съдействие сте избрали, няма спор!
След като няколко пъти качвате в препоръчани публикации постинг с окраднато съдържание от чужд блог, то.. вече ми е много ясно какво да си мисля за вашето разбиране относно законност, ред и етична модерация на сайта.
По-добре си признайте с ръка на сърце, че сте поставени тук за да създавате единствено конфликти и напрежение в сайта, за да генерирате по-висока посещаемост в него!
Ще ви разберем, не бойте се!
От истината не боли чак толкова, че да питаете неистов страх от нея! :)
цитирайСтранна форма на съдействие сте избрали, няма спор!
След като няколко пъти качвате в препоръчани публикации постинг с окраднато съдържание от чужд блог, то.. вече ми е много ясно какво да си мисля за вашето разбиране относно законност, ред и етична модерация на сайта.
По-добре си признайте с ръка на сърце, че сте поставени тук за да създавате единствено конфликти и напрежение в сайта, за да генерирате по-висока посещаемост в него!
Ще ви разберем, не бойте се!
От истината не боли чак толкова, че да питаете неистов страх от нея! :)
Всяка седмица има по над 3 хиляди постинга. Не е възможно да се запомни всеки постинг и авторът му. Точно за това ако има някакви нарушения от този тип вие сте тези, които трябва да ни сигнализират на http://blogbg.blog.bg/ или на съответните органи, ако това се налага.
Лек ден,
Екип на Blog.bg
цитирайЛек ден,
Екип на Blog.bg
По методът на случайните числа?
Или по някакъв протекционистичен начин, непознат на широката аудитория?
Предполагам, че е излишно да ви питам за някакви по-особенни компютърни умения от родът на опцията "търси в сайта" ?
Апропо, не ви ли бе малко срам да сложите на режим модерация и цензура част от тези, които ви направиха забележка в блогът на Христам в темата за плагиатството?
Защото, ако се не лъжа веднага наказахте двама от блогърите репликирали ви там, с непоявяването им на постингите в "нови" и свалянето им от статистиките на сайта.
За стъкмистиката ви, пък дума не искам да отврям, че там пък се изложихте тотално.
Как мислите, какъв имидж придобивате с подобна мърлящина в управлението на сайта?!
И последен въпрос - Защо ви е толкова страх да излезете с лицата си пред всички?
От какво се страхувате, да не ви срещнем някой ден на живо и да ви кажем директно в лицето какво мислим за вас ли?
Ние сме кротки и възпитани хора, спокойно никой няма да ви посегне!
Колкото и да сме ви набрали, все пак се опитваме да се държим цивилизовано и възпитано с вас, нещо което явно ви е трудно да придобиете :)
цитирайИли по някакъв протекционистичен начин, непознат на широката аудитория?
Предполагам, че е излишно да ви питам за някакви по-особенни компютърни умения от родът на опцията "търси в сайта" ?
Апропо, не ви ли бе малко срам да сложите на режим модерация и цензура част от тези, които ви направиха забележка в блогът на Христам в темата за плагиатството?
Защото, ако се не лъжа веднага наказахте двама от блогърите репликирали ви там, с непоявяването им на постингите в "нови" и свалянето им от статистиките на сайта.
За стъкмистиката ви, пък дума не искам да отврям, че там пък се изложихте тотално.
Как мислите, какъв имидж придобивате с подобна мърлящина в управлението на сайта?!
И последен въпрос - Защо ви е толкова страх да излезете с лицата си пред всички?
От какво се страхувате, да не ви срещнем някой ден на живо и да ви кажем директно в лицето какво мислим за вас ли?
Ние сме кротки и възпитани хора, спокойно никой няма да ви посегне!
Колкото и да сме ви набрали, все пак се опитваме да се държим цивилизовано и възпитано с вас, нещо което явно ви е трудно да придобиете :)
Има условия, които трябва да се спазват от всички.
Ако имате други въпроси - отправете ги на http://blogbg.blog.bg/
Лек ден,
Екип на Blog.bg
цитирайАко имате други въпроси - отправете ги на http://blogbg.blog.bg/
Лек ден,
Екип на Blog.bg
Така ли?
Сериозно??!
А защо тогава, точно вие ги нарушавате най-често?
Блогове с антисемистко и расистко съдържане имаше ли за повече от месец в сайта?
Имаше!
Търпяхте ли ги?
Търпяхте ги?
Кога се махнаха те?
Едва след като блогърите направиха подписка срещу тях!
Блогове от край до край пълни с откраднати постинги имаше ли?
Имаше!
Какво направихте вие?
Сложихте ги в Препоръчани, Най-Четени и всички останали класации като пример за подражание от новите членове на сайта.
Какво направихме ние?
Борихме се да се махнат всички форми на нарушаване на авторското право!
Кога се задействахте вие?
Едва след намесата от страна на Министверството на Културата - Дирекция Авторски права.
Да продължавам ли с примерите или още ще си играем на дебелоочие?
цитирайСериозно??!
А защо тогава, точно вие ги нарушавате най-често?
Блогове с антисемистко и расистко съдържане имаше ли за повече от месец в сайта?
Имаше!
Търпяхте ли ги?
Търпяхте ги?
Кога се махнаха те?
Едва след като блогърите направиха подписка срещу тях!
Блогове от край до край пълни с откраднати постинги имаше ли?
Имаше!
Какво направихте вие?
Сложихте ги в Препоръчани, Най-Четени и всички останали класации като пример за подражание от новите членове на сайта.
Какво направихме ние?
Борихме се да се махнат всички форми на нарушаване на авторското право!
Кога се задействахте вие?
Едва след намесата от страна на Министверството на Културата - Дирекция Авторски права.
Да продължавам ли с примерите или още ще си играем на дебелоочие?
14.
анонимен -
До blogbg
10.11.2009 13:51
10.11.2009 13:51
Приятели, не обръщайте внимание на valsodar. Човека очевидно има проблеми и не се чувства добре.
цитирайКато гледам си безспорен рекордьор по целуването на модераторски задници?
Да е имало тема отнасяща се до тях, в която да не си влязъл и да не си ги нацелувал?
Как ти е вкусът в устата?
Сладнее ли?
цитирайДа е имало тема отнасяща се до тях, в която да не си влязъл и да не си ги нацелувал?
Как ти е вкусът в устата?
Сладнее ли?
16.
анонимен -
Не Валсодаре,
10.11.2009 14:10
10.11.2009 14:10
просто приемам нещата като мъж, а не рева като момиченце като теб.
За твое сведение аз съм баннат по IP в блог.бг, нещо, с което никой друг не може да се похвали.
Но разбира се не съм седнал да хленча, да пъшкам и да охкам. :) Путьо :)
цитирайЗа твое сведение аз съм баннат по IP в блог.бг, нещо, с което никой друг не може да се похвали.
Но разбира се не съм седнал да хленча, да пъшкам и да охкам. :) Путьо :)
Намирате се в "дома" на жена, предоставила ви територия от "дома" си за дискусия "по същество".
Ще се включа в дискусията по-късно, поради неотложните ми ангажименти в момента :)
Моля да се въздържате от цинични изрази и коментари на основата на личните ви взаимоотношения :)
Уважавам четящите и пишещите в този блог и НЯМА да позволя изместване на темата в такава посока.
До скоро! :)
ПП.
Интересно... Какво ли означава "баннат по IP в блог.бг" ?! Има сайтове, в които това означава изобщо да нямаш достъп до акаунта си, а тук явно освен, че можеш свободно да пишеш коментари излизаш и в "Препоръчани" с копиран от блог на автор текст от този сайт.
Хубаво е, че екипа дава такава свобода, но дали не е само привидна, за да не се забелязват други неща?!.......
цитирайЩе се включа в дискусията по-късно, поради неотложните ми ангажименти в момента :)
Моля да се въздържате от цинични изрази и коментари на основата на личните ви взаимоотношения :)
Уважавам четящите и пишещите в този блог и НЯМА да позволя изместване на темата в такава посока.
До скоро! :)
ПП.
bbbb написа:
За твое сведение аз съм баннат по IP в блог.бг, нещо, с което никой друг не може да се похвали.
Интересно... Какво ли означава "баннат по IP в блог.бг" ?! Има сайтове, в които това означава изобщо да нямаш достъп до акаунта си, а тук явно освен, че можеш свободно да пишеш коментари излизаш и в "Препоръчани" с копиран от блог на автор текст от този сайт.
Хубаво е, че екипа дава такава свобода, но дали не е само привидна, за да не се забелязват други неща?!.......
18.
valsodar -
Да, в целият свят има само един провайдър и само една входна точка за интернет?!
10.11.2009 14:39
10.11.2009 14:39
Смешковец, точно с това да ми се хвалиш... , ама то наистина една отрепка с какво друго може да се похвали?
Нещо, смислено да си сътворил?
Нещо, към по-добро да си променил?
Едва ли, ти си идеалният потребител на блог.бг - гъзолизец от класа!
И точно поради факта, че си усвоил изкуството на лизане на модераторските задници, по тази и причина сега се хвалиш, че преди време са те били баннали!
Голям повод за гордост, няма що!
цитирайНещо, смислено да си сътворил?
Нещо, към по-добро да си променил?
Едва ли, ти си идеалният потребител на блог.бг - гъзолизец от класа!
И точно поради факта, че си усвоил изкуството на лизане на модераторските задници, по тази и причина сега се хвалиш, че преди време са те били баннали!
Голям повод за гордост, няма що!
Поне там, където има кой да отговори на него.
Както виждаш, спорът ми с влади си тече кротко и безрезултатно :)
А за сборната тролска формация зад ника bbbb, там отколе е ясно , че никаква форма на диалог не може да съществува.
цитирайКакто виждаш, спорът ми с влади си тече кротко и безрезултатно :)
А за сборната тролска формация зад ника bbbb, там отколе е ясно , че никаква форма на диалог не може да съществува.
20.
анонимен -
Значи аз представям факти :
10.11.2009 15:03
10.11.2009 15:03
- ваня70: полвината й постинги са копирани от някъде, а същевременно реве срещу "плагиатите"
- valsodar: всеизвестно мрънкало, вечно недоволен и дуднещ. Иска реални снимки и имена на модераторите. Нещо, което в никой нормален сайт по света не съществува. Очевидно е, че валсодар има проблеми.
Единственото, което вие твърдите са някакви празни думи от сорта на : "целуване на задници, тролове, справедливост".
Хайде Ваня, кажи, не те ли е малко поне срам да копираш от където свариш в интернет, да трупаш популярност на чужд гръб и в следващия момент да се тупаш в гърдите, как ти водиш война с т.нар. плагиати?
цитирай- valsodar: всеизвестно мрънкало, вечно недоволен и дуднещ. Иска реални снимки и имена на модераторите. Нещо, което в никой нормален сайт по света не съществува. Очевидно е, че валсодар има проблеми.
Единственото, което вие твърдите са някакви празни думи от сорта на : "целуване на задници, тролове, справедливост".
Хайде Ваня, кажи, не те ли е малко поне срам да копираш от където свариш в интернет, да трупаш популярност на чужд гръб и в следващия момент да се тупаш в гърдите, как ти водиш война с т.нар. плагиати?
bbbb написа:
Иска реални снимки и имена на модераторите. Нещо, което в никой нормален сайт по света не съществува.
Явно си изгонен от всички нормални сайтове, за да твърдиш толкова уверено подобна глупост?
В два от сайтовете в които пиша, не само че се знае кои са модераторите (даден им е пълният списък), не само че в профилите си имат снимки, но и няма никакъв проблем човек да ги срещне на живо.
А тук, в този мишкарник, за модератори са назначени само плужеци и мижитурки страхливи, които прикрити зад анонимността си по цял ден се чудят как да всеят раздори в сайта, за да стане той пълен лайнарник по техен образ и подобие.
В почти всички сайтове, които посещавам и съм регистрирана се знаят ПОНЕ никовете на администратори и модератори. Лесен и нормален е там начинът да се комуникира с тях :)
На останалите въпроси няма да ти отговарям, защото явно няма да ме разбереш от две думи, а за повече нямам време :)
цитирайНа останалите въпроси няма да ти отговарям, защото явно няма да ме разбереш от две думи, а за повече нямам време :)
23.
анонимен -
Васлодаре,
10.11.2009 15:14
10.11.2009 15:14
сериозно почвам да се притеснявам за теб. Ще ти го напиша с големи букви, барем разбереш.
МОДЕРАТОРИТЕ НА БЛОГ.БГ СА WWW.BLOGBG.BLOG.BG.
Виж, вече ако искаш да се срещаш с тях или да ги гледаш на снимки, или да им пишеш писма по пощата, ок, прав си, трябва да ти дадат снимки.
цитирайМОДЕРАТОРИТЕ НА БЛОГ.БГ СА WWW.BLOGBG.BLOG.BG.
Виж, вече ако искаш да се срещаш с тях или да ги гледаш на снимки, или да им пишеш писма по пощата, ок, прав си, трябва да ти дадат снимки.
24.
анонимен -
ваня,
10.11.2009 15:15
10.11.2009 15:15
не мога да разбера, искаш да ми кажеш, че не знаеш ника на модератора на блог.бг, така ли?
та нали имаш поне 6 постинга как си разменяла лични съобщения с него.
Май нещо се обърка?
цитирайта нали имаш поне 6 постинга как си разменяла лични съобщения с него.
Май нещо се обърка?
Имаше преди време един списък с линкове в блогрола - него ли визираш?
Или закичените с месеци в новинарският сайт престари постинги на някои блогърки, за да сберат поне от там посещения за рейтинга си?
Няма такава жалка картинка, като образът на модератор в blog.bg.
цитирайИли закичените с месеци в новинарският сайт престари постинги на някои блогърки, за да сберат поне от там посещения за рейтинга си?
Няма такава жалка картинка, като образът на модератор в blog.bg.
между "екипа на blog.bg" и "ник на модератор" (или "ник на администратор" ). Аз правя :)
Едното е доста общо... нещо като "обща безотговорност", не мислиш ли?
цитирайЕдното е доста общо... нещо като "обща безотговорност", не мислиш ли?
27.
анонимен -
т.е.
10.11.2009 15:28
10.11.2009 15:28
вие искате някой конкретно, с името си, със снимката си, с егн-то си да поеме отговорността за това, че на вас двамата нещо не ви изнася?
За нещо, което се случва в интернет?
Доколкото разбирам, искате някой модератор да излезе пред вас лично, да склони глава и да каже :
"Ваня, Васлодаре, съжалявам за това, че имаше един изплагиастван постинг на първа."
Нали осъзнавате, че и двамата сте некви мега-гига смешници, които се опитват да осмислят безсмисленото си ежедневие с "активност" в блог.бг.
и накрая, ваня, да "екип на блог.бг", "ник на модератор в блог.бг" и "ник на администратор в блог.бг" е абсолютно едно и също. Това е ясно за всеки човек с ниво на интелигентност над 25.
цитирайЗа нещо, което се случва в интернет?
Доколкото разбирам, искате някой модератор да излезе пред вас лично, да склони глава и да каже :
"Ваня, Васлодаре, съжалявам за това, че имаше един изплагиастван постинг на първа."
Нали осъзнавате, че и двамата сте некви мега-гига смешници, които се опитват да осмислят безсмисленото си ежедневие с "активност" в блог.бг.
и накрая, ваня, да "екип на блог.бг", "ник на модератор в блог.бг" и "ник на администратор в блог.бг" е абсолютно едно и също. Това е ясно за всеки човек с ниво на интелигентност над 25.
Писането на http://blogbg.blog.bg/ е начинът да се свържете с отговарящите за Blog.bg.
Екип на Blog.bg
цитирайЕкип на Blog.bg
Благодаря Ви за коментарите по темата. Но в постинга и няколкото ЛС, изпратени до Вас не става въпрос само за нередности, свързани с нарушаване на авторски права или плагиатство, а имаше предложения за улесняване на комуникацията между екипа и потребителите на blog.bg. Все още не е ясно Вашето мнение за тези предложения.
Освен това 53 ЧОВЕКА, които са потребители на сайта също се интересуват от тези отговори. Как ще им отговорите?
Поздрави!
ПП. Сега реших да погледна на "първа" - сред "най-коментирани" има 3 постинга с по-малко коментари. Не търся популярност, но вероятно екипа на blog.bg не смята, че темата не интересува потребителите и е наложил "затъмнение"... Защо ли?!
15:40
цитирайОсвен това 53 ЧОВЕКА, които са потребители на сайта също се интересуват от тези отговори. Как ще им отговорите?
Поздрави!
ПП. Сега реших да погледна на "първа" - сред "най-коментирани" има 3 постинга с по-малко коментари. Не търся популярност, но вероятно екипа на blog.bg не смята, че темата не интересува потребителите и е наложил "затъмнение"... Защо ли?!
15:40
Страхливци.
цитирай
31.
анонимен -
блогбг,
10.11.2009 15:36
10.11.2009 15:36
може да има 53, които се интересуват, но има 553, на които не им дреме.
пп, не отговаряйте на валсодар, очевидно той има тъмни помисли към вас.
цитирайпп, не отговаряйте на валсодар, очевидно той има тъмни помисли към вас.
В качеството си на "адвокат" на екипа ли е този коментар?
цитирай
33.
анонимен -
ваня,
10.11.2009 15:40
10.11.2009 15:40
да, адвокат на здравия разум.
цитирайДа ти имам чувството за хумор :)))
цитирай
35.
анонимен -
аз бих добавил,
10.11.2009 15:42
10.11.2009 15:42
да ми имаш парите, интелекта и красотата.
цитирайДа не забравиш - и самочувствието ;) :)))))))
цитирайТова е начинът за комуникация. Отваряте линка (blogbg.blog.bg) и кликвате за съобщение. Според нас това е достатъчно бърз и лесен начин да се получи всяко съобщение, което е насочено към екипа на Blog.bg.
Екип на Blog.bg
цитирайЕкип на Blog.bg
За съжаление сами ме убедихте, че поставен въпрос по този начин с нормален тон и добронамерено... често не подлежи на отговор от Ваша страна. Може би е така само по теми, които не са особено приятни за коментиране, но все пак са необходими.
И пак бих задала един вече познат Ви въпрос:
Има ли някакъв проблем във Вашия официален блог да направите два постинга за сигнали на потребители за плагиатство и за сигнали при други нередности?
Цялото предложение за това вече вероятно сте прочели в ЛС и постингите.
цитирайИ пак бих задала един вече познат Ви въпрос:
Има ли някакъв проблем във Вашия официален блог да направите два постинга за сигнали на потребители за плагиатство и за сигнали при други нередности?
Цялото предложение за това вече вероятно сте прочели в ЛС и постингите.
Здравейте,
Няма нужда да се пускат отделни постинги. Когато има проблем потребителите обикновено ни пишат на Лични Съобщения или на имейл. За сега тази практика е успешна, като всяко получено съобщение стига до нас.
Лек ден,
Екип на Blog.bg
Изпратено: 16:04 От: blogbg
-----------------------------------------------------------------------
Учудвам се, че твърдите, че тази ...
Учудвам се, че твърдите, че тази практика е успешна! Но вероятно зависи от това, какво за Вас означава "успешна"... За съжаление това, което съм забелязала в сайта от 10-тината месеца, в които съм тук е непрекъснатото "вдигане на шум" от потребителите с постинги и изпращане на ЛС до Вас при забелязана нередност.
Съжалявам, че не приемате предложението за два отделни постинга като начин да си пестим взаимно времето и да е по-приятно във Вашия сайт за всички!
Успешна работа на екипа пожелавам!
Изпратено: 16:11 От: vanya70
цитирайНяма нужда да се пускат отделни постинги. Когато има проблем потребителите обикновено ни пишат на Лични Съобщения или на имейл. За сега тази практика е успешна, като всяко получено съобщение стига до нас.
Лек ден,
Екип на Blog.bg
Изпратено: 16:04 От: blogbg
-----------------------------------------------------------------------
Учудвам се, че твърдите, че тази ...
Учудвам се, че твърдите, че тази практика е успешна! Но вероятно зависи от това, какво за Вас означава "успешна"... За съжаление това, което съм забелязала в сайта от 10-тината месеца, в които съм тук е непрекъснатото "вдигане на шум" от потребителите с постинги и изпращане на ЛС до Вас при забелязана нередност.
Съжалявам, че не приемате предложението за два отделни постинга като начин да си пестим взаимно времето и да е по-приятно във Вашия сайт за всички!
Успешна работа на екипа пожелавам!
Изпратено: 16:11 От: vanya70
40.
nikita6864 -
от запозната.
10.11.2009 20:18
10.11.2009 20:18
valsodar написа:
... сборната тролска формация зад ника bbbb
каква ти формация, валс?! та това си е една малка държава там! ...стотици хиляди троли дебнат в дебрите на bbbb ...
Добро утро на екипа на Blog.bg !
Моля да ми отговорите на още един въпрос, останал без Ваш коментар от постинг, който Ви е познат:
"Как се случи така, че един и същ разказ ДВА пъти се появи в “ПРЕПОРЪЧАНИ”, публикуван не от автора, а от други блогъри. При това само няколко часа, след като екипа беше информиран още при първата поява, че е копиран от блога на автора във Вашия сайт? ( Отделен е въпроса, че същия разказ, но публикуван от автора, не беше удостоен с такова внимание от Ваша страна...). Умишлено не пиша конкретните имена, защото не това е основното в този случай – по-скоро ме интересува принципно отговора на екипа.
Приемам, че изтриването от блога на първия потребител на текстове е в резултат на своевременната реакция на екипа след няколкото ЛС и постинги на потребители.
НО как ли да се тълкува повторното появяване на същия разказ (отново без посочен автор) във следващ блог и то в “ПРЕПОРЪЧАНИ” (Та нали за тази категория постингите се избират от екипа!)...? Дали не прилича на подигравка? - С автора? С всички потребители, пуснали ЛС и постинги по темата? С всички, които са коментирали тези постинги?...
Появи се мнение, че е станало, защото са се сменили дежурните... Възможно е, но едва ли дежурните не си комуникират... винаги има начини да го правят... Всъщност не мисля, че причината да се получават подобни неща е в липсата на комуникация в екипа, а може и да греша..."
Благодаря Ви предварително.
Успешен ден!
Изпратено: 07:59 От: vanya70
--------------------------------------------------------------------------
Re:
Добро утро и на вас!
Когато се избира постинг за начална не се акцентира на автора. Така модератор може да е решил, че постингът е свален от начална по погрешка и да се е опитал отново да го сложи. Разбира се в случая става дума за двама различни потребителя и еднакъв постинг.
Грешки се случват, бъдете по толерантни към нас и ни уведомявайте своевременно, без излишно преувеличаване на ситуацията.
Лек ден,
Екип на Blog.bg
Изпратено: 09:04 От: blogbg
---------------------------------------------------------------------------
ПП. В този коментар ще бъде добавен отговорът от екипа на blog.bg, щом бъде получен.
ПП-2. Вече е добавен отговора на екипа на blog.bg
цитирайМоля да ми отговорите на още един въпрос, останал без Ваш коментар от постинг, който Ви е познат:
"Как се случи така, че един и същ разказ ДВА пъти се появи в “ПРЕПОРЪЧАНИ”, публикуван не от автора, а от други блогъри. При това само няколко часа, след като екипа беше информиран още при първата поява, че е копиран от блога на автора във Вашия сайт? ( Отделен е въпроса, че същия разказ, но публикуван от автора, не беше удостоен с такова внимание от Ваша страна...). Умишлено не пиша конкретните имена, защото не това е основното в този случай – по-скоро ме интересува принципно отговора на екипа.
Приемам, че изтриването от блога на първия потребител на текстове е в резултат на своевременната реакция на екипа след няколкото ЛС и постинги на потребители.
НО как ли да се тълкува повторното появяване на същия разказ (отново без посочен автор) във следващ блог и то в “ПРЕПОРЪЧАНИ” (Та нали за тази категория постингите се избират от екипа!)...? Дали не прилича на подигравка? - С автора? С всички потребители, пуснали ЛС и постинги по темата? С всички, които са коментирали тези постинги?...
Появи се мнение, че е станало, защото са се сменили дежурните... Възможно е, но едва ли дежурните не си комуникират... винаги има начини да го правят... Всъщност не мисля, че причината да се получават подобни неща е в липсата на комуникация в екипа, а може и да греша..."
Благодаря Ви предварително.
Успешен ден!
Изпратено: 07:59 От: vanya70
--------------------------------------------------------------------------
Re:
Добро утро и на вас!
Когато се избира постинг за начална не се акцентира на автора. Така модератор може да е решил, че постингът е свален от начална по погрешка и да се е опитал отново да го сложи. Разбира се в случая става дума за двама различни потребителя и еднакъв постинг.
Грешки се случват, бъдете по толерантни към нас и ни уведомявайте своевременно, без излишно преувеличаване на ситуацията.
Лек ден,
Екип на Blog.bg
Изпратено: 09:04 От: blogbg
---------------------------------------------------------------------------
ПП. В този коментар ще бъде добавен отговорът от екипа на blog.bg, щом бъде получен.
ПП-2. Вече е добавен отговора на екипа на blog.bg
Плагиатите са хора, които нямат собствено мнение.
цитирайа как бързичко откривате кой си е качил някое хубаво порно?
цитирайМисля, че хората се дразнят, защото тези модераторски грешки изглеждат не случайни. Доколкото разбрах въпросните блогъри не за първи път плагиатстват и не за първи път има подобни оплаквания.
Иначе всички сме безкрайно толерантни, и ще е наистина чудесно, ако това е взаимно.
С усмивка и пожелание за хубав ден :)
цитирайИначе всички сме безкрайно толерантни, и ще е наистина чудесно, ако това е взаимно.
С усмивка и пожелание за хубав ден :)
направих едно сензационно откритие. Нормалните хора са навън - на улицата, по кафенетата, по купоните, в кината, театрите , фитнес залите и т.н. Ние тук сме ненормални изтрещялници.
цитирайза изключително полезната информация:
След това уточнение вече ми тежи на съвестта, че не съм отговорила на всички коментари тук на тази "малка държава"! Ще отделя непременно от виртуалното си време, за да отдам заслужено внимание на всеки негов/техен коментар. ;) :)))
Но това ще се случи само след като довърша поставянето тук като коментари на "разговорите" ми с екипа на Blog.bg, които продължавам до получаването на отговор на всичките въпроси, които не са ясни засега.
Поздрави и още веднъж благодаря за ценната информация! :)))
цитирайnikita6864 написа:
каква ти формация, валс?! та това си е една малка държава там! ...стотици хиляди троли дебнат в дебрите на bbbb ...
След това уточнение вече ми тежи на съвестта, че не съм отговорила на всички коментари тук на тази "малка държава"! Ще отделя непременно от виртуалното си време, за да отдам заслужено внимание на всеки негов/техен коментар. ;) :)))
Но това ще се случи само след като довърша поставянето тук като коментари на "разговорите" ми с екипа на Blog.bg, които продължавам до получаването на отговор на всичките въпроси, които не са ясни засега.
Поздрави и още веднъж благодаря за ценната информация! :)))
Тъй като екипът на blog.bg сам твърди, че най-лесният начин да се получат отговори на въпроси на потребители е чрез ЛС, ще продължа да задавам по този начин въпросите и да добавям като коментари тук получените отговори в ЛС от екипа на blog.bg.
цитирайДобър ден на екипа на blog.bg
Обичам да си изяснявам нещата докрай и затова продължавам да задавам въпросите от последните си постинги и коментарите към тях. Преди да стане въпрос отново за плагиатството във Вашия сайт с конкретни въпроси бих искала да Ви попитам следното:
Автоматично ли се появяват постингите в секцията “Най-коментирани” или се избират от модератор?
Лек ден
Изпратено: 15:12 От: vanya70
---------------------------------------------------------------------------
Re:
Автоматично.
Екип на Blog.bg
---------------------------------------------------------------------------
Re: Re:
В такъв случай, бихте ли ми обяснили, как така постинг, който имаше повече коментари от 3-4 постинга в „Най-коментирани” не се появи там – става въпрос за следния постинг:
10.11 10:30 - До екипа на Blog.bg и всички, които ги интересува
(http://vanya70.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/11/10/do-ekipa-na-blog-bg-i-vsichki-koito-gi-interesuva.432876)
Не че има особено значение, но все пак нали става автоматично?
Същото нещо се случва много често. Спомням си и в края на юли при публикуване на „Обръщение-призив” за спасяване на Червената църква, постингът се появи за кратко вечерта в „Най-коментирани”, при условие, че имаше повече коментари от попадналите там още около 15 часа?
И още много примери има, но се надявам за постинга от 10.11 да можете да ми кажете точно причината, защото беше съвсем скоро, а и принципно защо се получават много често такива ситуации?
Предварително Ви благодаря за отговора.
Лека вечер!
Изпратено: 19:23 От: vanya70
-------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
ПП. Ще добавя отговора на екипа, когато го получа като ЛС.
цитирайОбичам да си изяснявам нещата докрай и затова продължавам да задавам въпросите от последните си постинги и коментарите към тях. Преди да стане въпрос отново за плагиатството във Вашия сайт с конкретни въпроси бих искала да Ви попитам следното:
Автоматично ли се появяват постингите в секцията “Най-коментирани” или се избират от модератор?
Лек ден
Изпратено: 15:12 От: vanya70
---------------------------------------------------------------------------
Re:
Автоматично.
Екип на Blog.bg
---------------------------------------------------------------------------
Re: Re:
В такъв случай, бихте ли ми обяснили, как така постинг, който имаше повече коментари от 3-4 постинга в „Най-коментирани” не се появи там – става въпрос за следния постинг:
10.11 10:30 - До екипа на Blog.bg и всички, които ги интересува
(http://vanya70.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/11/10/do-ekipa-na-blog-bg-i-vsichki-koito-gi-interesuva.432876)
Не че има особено значение, но все пак нали става автоматично?
Същото нещо се случва много често. Спомням си и в края на юли при публикуване на „Обръщение-призив” за спасяване на Червената църква, постингът се появи за кратко вечерта в „Най-коментирани”, при условие, че имаше повече коментари от попадналите там още около 15 часа?
И още много примери има, но се надявам за постинга от 10.11 да можете да ми кажете точно причината, защото беше съвсем скоро, а и принципно защо се получават много често такива ситуации?
Предварително Ви благодаря за отговора.
Лека вечер!
Изпратено: 19:23 От: vanya70
-------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
ПП. Ще добавя отговора на екипа, когато го получа като ЛС.
Влизането в най-коментирани става през определен период от време - не се обновява постоянно.
Постинг, който влиза там, трябва да е събрал много коментари за по-малко време от друг.
Също така да е публикуван в последните 24 часа.
Така има възможност даден постинг да има повече коментари от друг, но да ги е събрал за по-дълъг период от време. Тогава този постинг отстъпва място на другия.
Лек ден,
Екип на Blog.bg
цитирайПостинг, който влиза там, трябва да е събрал много коментари за по-малко време от друг.
Също така да е публикуван в последните 24 часа.
Така има възможност даден постинг да има повече коментари от друг, но да ги е събрал за по-дълъг период от време. Тогава този постинг отстъпва място на другия.
Лек ден,
Екип на Blog.bg
Re: Re: Re:
Тъй като явно Лично съобщение за вас означава да е публично написахме отговора направо в постинга.
Екип на Blog.bg
Изпратено: 09:34 От: blogbg
---------------------------------------------------------------------------
Re: Re: Re: Re:
Благодаря ви за открития отговор!
Служебната поща по въпроси, които не интересуват само мен не смятам за Лична. Задавам ги чрез ЛС, единствено защото Вие самите предпочитате и твърдите, че това е начинът да се получат отговори от Вас на интересуващи потребителите въпроси.
По този начин ще продължа да задавам още няколко въпроса, отговорите на които мисля, че интересуват не само мен и би било добре да има публично яснота по тях.
Предполагам, че този начин няма да Ви накара да ми отговаряте необективно.
Лек ден!
Изпратено: 09:43 От: vanya70
---------------------------------------------------------------------------
Re: Re: Re: Re: Re:
Ние винаги отговаряме точно на зададени въпроси, независимо в постинг или на Лично.
Моля да зададете всичките въпроси, които ви интересуват в едно писмо, ако е възможно.
Благодарим,
Екип на Blog.bg
Изпратено: 09:50 От: blogbg
---------------------------------------------------------------------------
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Радвам се, че го твърдите и се надявам да е така, макар че до момента лично се убедих че "винаги" в случая не е най-подходящата дума. Странно е съвпадението, че усетих промяна след постинга с предложението какво да публикуваме вместо постинг, ако искаме да получим отговори от Вас... извинете ме за мнителността в случая :)
Ще получите такова писмо, което заедно с Вашите отговори ще бъде отново публикувано като коментар в същия постинг в блога ми.
До скоро!
Изпратено: 10:00 От: vanya70
цитирайТъй като явно Лично съобщение за вас означава да е публично написахме отговора направо в постинга.
Екип на Blog.bg
Изпратено: 09:34 От: blogbg
---------------------------------------------------------------------------
Re: Re: Re: Re:
Благодаря ви за открития отговор!
Служебната поща по въпроси, които не интересуват само мен не смятам за Лична. Задавам ги чрез ЛС, единствено защото Вие самите предпочитате и твърдите, че това е начинът да се получат отговори от Вас на интересуващи потребителите въпроси.
По този начин ще продължа да задавам още няколко въпроса, отговорите на които мисля, че интересуват не само мен и би било добре да има публично яснота по тях.
Предполагам, че този начин няма да Ви накара да ми отговаряте необективно.
Лек ден!
Изпратено: 09:43 От: vanya70
---------------------------------------------------------------------------
Re: Re: Re: Re: Re:
Ние винаги отговаряме точно на зададени въпроси, независимо в постинг или на Лично.
Моля да зададете всичките въпроси, които ви интересуват в едно писмо, ако е възможно.
Благодарим,
Екип на Blog.bg
Изпратено: 09:50 От: blogbg
---------------------------------------------------------------------------
Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Радвам се, че го твърдите и се надявам да е така, макар че до момента лично се убедих че "винаги" в случая не е най-подходящата дума. Странно е съвпадението, че усетих промяна след постинга с предложението какво да публикуваме вместо постинг, ако искаме да получим отговори от Вас... извинете ме за мнителността в случая :)
Ще получите такова писмо, което заедно с Вашите отговори ще бъде отново публикувано като коментар в същия постинг в блога ми.
До скоро!
Изпратено: 10:00 От: vanya70
В разменените днес коментари с екипа на Blog.bg в постинга в техния официален блог:
08.12 15:40 - Ново Споразумение за ползване на Blog.bg
http://blogbg.blog.bg/kompiutri-i-internet/2009/12/08/novo-sporazumenie-za-polzvane-na-blog-bg.450836
12. vanya70 - Предложение към екипа на Blog.bg:
11:56
Възможно ли е да се добави следния (или със същия смисъл) текст:
"При публикуване на текстове, копирани от интернет или от хартиен носител, потребителите са длъжни да посочват линк към източника или името (респ. ника) на автора на материала. Непосочването на тази информация ще се счита за нарушение на правилата на Blog.bg, за което екипът на сайта ще предупреждава съответния потребител да коригира постинга. При отказ да бъде извършена тази корекция, постингът ще бъде изтрит, а потребителят – наказан. При повторно подобно нарушение, съпроводено с отказ за коригиране на постинга, на потребителя ще бъде наложен БАН (като се посочи точно срока на наказанието)."
към тази част от "Споразумението":
"Авторските права върху публикациите в блогове в Blog.bg принадлежат на техните автори. Blog.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в блоговете материали."
Какво е мнението на екипа за допълване с едно подобно уточнение и ангажира ли се екипа на Blog.bg с евентуален контрол?
Благодаря предварително за отговора на екипа! :)
................................................................................
13. blogbg - До vanya70,
12:12
За съжаление екипът не може да следи дали всеки постинг е авторски или не. По тази причина ако се добави подобен текст, няма как винаги да се изпълнява клаузата.
Но при сигнал винаги бихме откликнали!
...........................................................................
15. vanya70 - 13. blogbg,
13:21
Разбираемо е, че екипът на може да следи всеки постинг. Но тогава, по логиката на цитирания ваш коментар, би било излишно да се записва каквото и да е правило, относно публикациите в сайта, след като екипът няма възможност да следи всеки постинг?!
И все пак би било добре да е ясно записано (дори и в частта “Желателно е” от “Споразумението”), за да се знае и от потребителите, по какъв начин точно би “откликнал” екипа на Blog.bg при сигнал.
Споделих мнението си, а решението, разбира се, е на екипа.
С пожелание да успявате да намирате баланса между предоставената свобода на потребителите на сайта и Вашият контрол върху грубите нарушения в сайта.
Успех!
...........................................................................
17. blogbg - С пожелание да успявате да намирате ...
13:59
vanya70 написа:С пожелание да успявате да намирате баланса между предоставената свобода на потребителите на сайта и Вашият контрол върху грубите нарушения в сайта.
Успех!
Благодарим!
Опитваме се!
цитирай08.12 15:40 - Ново Споразумение за ползване на Blog.bg
http://blogbg.blog.bg/kompiutri-i-internet/2009/12/08/novo-sporazumenie-za-polzvane-na-blog-bg.450836
12. vanya70 - Предложение към екипа на Blog.bg:
11:56
Възможно ли е да се добави следния (или със същия смисъл) текст:
"При публикуване на текстове, копирани от интернет или от хартиен носител, потребителите са длъжни да посочват линк към източника или името (респ. ника) на автора на материала. Непосочването на тази информация ще се счита за нарушение на правилата на Blog.bg, за което екипът на сайта ще предупреждава съответния потребител да коригира постинга. При отказ да бъде извършена тази корекция, постингът ще бъде изтрит, а потребителят – наказан. При повторно подобно нарушение, съпроводено с отказ за коригиране на постинга, на потребителя ще бъде наложен БАН (като се посочи точно срока на наказанието)."
към тази част от "Споразумението":
"Авторските права върху публикациите в блогове в Blog.bg принадлежат на техните автори. Blog.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в блоговете материали."
Какво е мнението на екипа за допълване с едно подобно уточнение и ангажира ли се екипа на Blog.bg с евентуален контрол?
Благодаря предварително за отговора на екипа! :)
................................................................................
13. blogbg - До vanya70,
12:12
За съжаление екипът не може да следи дали всеки постинг е авторски или не. По тази причина ако се добави подобен текст, няма как винаги да се изпълнява клаузата.
Но при сигнал винаги бихме откликнали!
...........................................................................
15. vanya70 - 13. blogbg,
13:21
blogbg написа:
За съжаление екипът не може да следи дали всеки постинг е авторски или не. По тази причина ако се добави подобен текст, няма как винаги да се изпълнява клаузата.
Но при сигнал винаги бихме откликнали!
Но при сигнал винаги бихме откликнали!
Разбираемо е, че екипът на може да следи всеки постинг. Но тогава, по логиката на цитирания ваш коментар, би било излишно да се записва каквото и да е правило, относно публикациите в сайта, след като екипът няма възможност да следи всеки постинг?!
И все пак би било добре да е ясно записано (дори и в частта “Желателно е” от “Споразумението”), за да се знае и от потребителите, по какъв начин точно би “откликнал” екипа на Blog.bg при сигнал.
Споделих мнението си, а решението, разбира се, е на екипа.
С пожелание да успявате да намирате баланса между предоставената свобода на потребителите на сайта и Вашият контрол върху грубите нарушения в сайта.
Успех!
...........................................................................
17. blogbg - С пожелание да успявате да намирате ...
13:59
vanya70 написа:С пожелание да успявате да намирате баланса между предоставената свобода на потребителите на сайта и Вашият контрол върху грубите нарушения в сайта.
Успех!
Благодарим!
Опитваме се!
Търсене
Блогрол
1. ЗА БЕЗПЛАТНАТА ДРОГА - цената...!!!
2. КИРИЛИЗАТОР
3. Милица И Асен - Родина
4. Михаил Круг , Иван Кучин - Свобода
5. Пясъчни фантазии - 1
6. Пясъчни фантазии - 2 :)
7. Поезия в blog.bg
8. ЕДНО ПИСМО ЗА ВСИЧКИ... при neslanchice
9. Обичам да се спирам тук... при lb20
10. САМО ДОБРИТЕ НОВИНИ
11. ЧОВЕЧНОСТ, ПРЕМИНАЛА И ПРЕМИНАВАЩА ПРЕЗ ВРЕМЕТО
12. МАЛКА ЕНЦИКЛОПЕДИЯ НА ТУРИСТA - сайт на alexoo
2. КИРИЛИЗАТОР
3. Милица И Асен - Родина
4. Михаил Круг , Иван Кучин - Свобода
5. Пясъчни фантазии - 1
6. Пясъчни фантазии - 2 :)
7. Поезия в blog.bg
8. ЕДНО ПИСМО ЗА ВСИЧКИ... при neslanchice
9. Обичам да се спирам тук... при lb20
10. САМО ДОБРИТЕ НОВИНИ
11. ЧОВЕЧНОСТ, ПРЕМИНАЛА И ПРЕМИНАВАЩА ПРЕЗ ВРЕМЕТО
12. МАЛКА ЕНЦИКЛОПЕДИЯ НА ТУРИСТA - сайт на alexoo