Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2011 19:19 - ...
Автор: vanya70 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1863 Коментари: 4 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



текста на песента може да се види ТУК

     
           



Гласувай:
11



1. valben - Ехе, чудесно!
20.02.2011 19:57
Прекрасна песничка! Едно голямо благодаря! :)
цитирай
2. kalin8 - Създаваш настроение!
20.02.2011 20:55
Б.
цитирай
3. blogena - Поне за руски
20.02.2011 21:43
разбирам без превод ;)

но го погледнах за да избера цитат
и разбира се края е най :

"...Оц-тоц, хорошо! Буду самым главным!
Будет голос зычен, а рука тверда.
Боже, меня храни! Сильный, державный!
Хотели как лучше, а выйдет как всегда!

Власть, конечно, сильно портит человека.
Не пойду во власть я — мне она вредна.
И к тому же вряд ли выберут чучмека,
Так что спи спокойно, родная страна! "

Поздрав :)

цитирай
4. vanya70 - :)
21.02.2011 22:18
valben написа:
Ехе, чудесно!
Прекрасна песничка! Едно голямо благодаря! :)


1. valben, :)
Радвам се, че ти харесва :)
И от мен Благодаря!

-------------------------------------------------

kalin8 написа:
Създаваш настроение!
Б.


2. kalin8,
Заслугата е изцяло на Тимур Шаов! :)
Поздравчета от мен :)

-------------------------------------------------

blogena написа:
Поне за руски
разбирам без превод ;)

но го погледнах за да избера цитат
и разбира се края е най :

"...Оц-тоц, хорошо! Буду самым главным!
Будет голос зычен, а рука тверда.
Боже, меня храни! Сильный, державный!
Хотели как лучше, а выйдет как всегда!

Власть, конечно, сильно портит человека.
Не пойду во власть я — мне она вредна.
И к тому же вряд ли выберут чучмека,
Так что спи спокойно, родная страна! "

Поздрав :)



За избрания цитат - Да! :) Ако пък трябва да избера само един стих от песента, ще е:

"Власть, конечно, сильно портит человека."

Усмивки :))))))
цитирай
Търсене