Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2010 21:33 - * * * (Ти живееш, любов...)
Автор: vanya70 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2921 Коментари: 8 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
          
  * * *   „…Аз те моля, любов, не умирай. Сега и завинаги.” Владимир Попов  
Ти живееш, любов, оцеляла в картини и ноти, в стиховете на луд, в редовете на тъжен роман. Ти живееш, любов, в най-щастливия смях на живота, във очи на слепец, в тъмнината на хората взрян. Ти живееш, любов, изтърпяла прегръдки фалшиви, омърсена от сметки и весели малки лъжи. Ти живееш, любов, и когато дори си отиваш, ти оставаш и твоята птица кръжи. Ти живееш, любов! Може някой това да отрича, но и той пак те вика, надява се в празния мрак. Други свято желаят хората да се обичат, но кънтят във душите им думите вечни: „Но как?” И не знаят, любов, чакат ти да се втурнеш самичка, ала ти все мълчиш, виждаш – здания хладни стърчат. Ти живееш, любов! Аз не моля – аз казвам на всички: Да вървим! И дочувам как утрешни стъпки гърмят.    Пламен Дойнов – XI клас
публикувано в сп.”Родна реч” – бр.9 / 1986г.

 

         



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. veninski - Много си и чувствен стих. Поздра...
21.04.2010 21:37
Много силен и чувствен стих. Поздравления за избора!
цитирай
2. анонимен - :)
22.04.2010 00:50
Това е любимото ми стихотворение!
Върна ми много красив спомен!....
цитирай
3. vanya70 - 1. veninski,
22.04.2010 10:20
Радвам се, че ти хареса :) и... тук ще има още стихове от тези години на същия автор и няколко други тогавашни ученици... :)

Благодаря ти!

Хубав ден! :)
цитирай
4. vanya70 - 2. starbuck69,
22.04.2010 10:34
И за мен това стихотворение е едно от любимите... :)

А красивите спомени имат едно много хубаво качество - никога не си тръгват, а само тихичко изчакват удобен момент да изненадват ;):)

Поздрави! :)))
цитирай
5. kalin8 - Браво!!!
22.04.2010 13:08
Чудесно стихотворение!
Б.
цитирай
6. queerfish - Отново ме изуми! Направо е написан ...
22.04.2010 16:25
Отново ме изуми! Направо е написан като че ли от някой врял, кипял, изобщо много живял! Приятен ден, Ванче! :)
цитирай
7. vanya70 - 5. kalin8, :)
25.04.2010 08:54
Отдавна се канех да публикувам тук тези и още няколко от стиховете, които в по-младите си години преписвах, за да си запазя :)... и сега не бих искала да останат само между страниците на старите ми тефтери :) След ранните стихове на Пламен Дойнов, ако искаш би могъл да прочетеш още негови неща ето тук:

http://www.slovo.bg/showauthor.php3?ID=143&LangID=1

http://liternet.bg/publish/pdoynov/index.html

Поздрави, Б.! :)
цитирай
8. vanya70 - 6. queerfish, :)
25.04.2010 08:59
queerfish написа:
Отново ме изуми! Направо е написан като че ли от някой врял, кипял, изобщо много живял! Приятен ден, Ванче! :)


Радвам се, че така мислиш! :)

Хубава неделя и успешна нова седмица от мен! :)))
цитирай
Търсене