Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2009 08:43 - Моят живот
Автор: vanya70 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1033 Коментари: 0 Гласове:
0



               
Моят живот

Да, зная... Аз Химери гонех...
Не търсех разпиляното брашно,
но да превърна в Май септември пробвах...
И мислех си: "Земята ще е Рай... Дано!"

Човешките лъжи за Бог не слушам...
Аз просто вярвам в себе си и Него...
Разбрах, че всичко като скреж ще губим...
Със болка го разбрах, но неизбежно...

Дали спасена съм или погубена?!
Животът ми - бленуван ли е сън?! -
И тъй да е - без таз мечта сънувана
не бих била това, което съм!

Не бих обичала, тъй както днес обичам!
И чий живот живяла бих със чест?!?
Аз своя свят – светът, със който дишам,
без колебание избрала бих и днес!

2008 г.
       





Тагове:   моят живот,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене